Day 19: Christmas Movies

Hello there!
In today's post I thought talking a little about....

Στο σημερινό post σκέφτηκα να μιλήσω λίγο για..


The film that I always love to watch (not sure what that says about me though) during Christmas is "How the Grinch Stole Christmas". I think that Jim Carrey is the ultimate Grinch, being funny but in the same time quite evil. 

Μια ταινία που μου αρέσει πάντα να βλέπω τα Χριστούγεννα (δεν είμαι σίγουρη τι λέει αυτό για μένα βέβαια) είναι το "How the Grinch Stole Christmas". Νομίζω ότι ο Jim Carrey είναι ο απόλυτος Grinch, καθώς είναι αστείος και ταυτόχρονα κακός. 


Another classic Christmas movie is "Love Actually" with a cast of many talented actors and a soundtrack that I am still obsessed with. The film consists of several stories which take place during Christmas.

Ακόμα μια κλασική χριστουγεννιάτικη ταινία είναι το "Love Actually" με ένα καστ από πολλούς ταλαντούχους ηθοποιούς και ένα soundtrack με το οποίο είμαι ακόμη κολλημένη. Η ταινία αποτελείται από διάφορες ιστορίες που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.


A film that I recently discovered and for which I was pretty skeptic in the beginning, is "The Holiday". The fact that Jude Law is starring helped a lot for me to change my mind, but what I liked the most was the fact that it showed that we can all find our happy ending one way or another, even if we don't expect it.

Μια ταινία που πρόσφατα ανακάλυψα και για την οποία ήμουν αρκετά διστακτική στην αρχή ήταν το "The Holiday". Το ότι πρωταγωνιστούσε ο Jude Law βοήθησε αρκετά στο να μου αρέσει, αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν το ότι έδειχνε ότι όλοι μπορούμε να βρούμε το happy ending μας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ακόμα και αν δεν το περιμένουμε.


A film that Ι recently added to my Christmas favorites is "Frozen". I know that it's not festive but it has a lot of snow, so it must be Christmasy, right? I love watching it with my friends while singing along "Let it Go" and "melt" over this Olaf quote.

Μια ταινία που πρόσφατα πρόσθεσα στις αγαπημένες μου χριστουγεννιάτικες ταινίες είναι το "Frozen". Το ξέρω ότι δεν είναι εορταστική αλλά έχει πολύ χιόνι, οπότε λογικά πρέπει να είναι χριστουγεννιάτικη, έτσι; Μου αρέσει πολύ να το βλέπω με φίλους ενώ τραγουδάμε το "Let it Go" και "λιώνουμε" με αυτή την ατάκα του Olaf.


"A Princess for Christmas" is a film that I found accidentaly a few years ago and I immediately fell in love with. It's a romantic fairytale about Jules, who travels during Christmas to a mysterious castle and falls for the (gorgeous) prince. 

Το "A Princess for Christmas" είναι μια ταινία που βρήκα τυχαία πριν κάποια χρόνια και ερωτεύτηκα αμέσως. Είναι ένα ρομαντικό παραμύθι για την Jules, που ταξιδεύει τα Χριστούγεννα σε ένα μυστηριώδες κάστρο και ερωτεύεται τον (υπέροχο) πρίγκιπα.


My Christmas movie collection wouldn't be complete without the "Elf". The story, narrated by Papa Elf, is about his adopted son who travels from the North Pole to New York to find with real father. A film about discovering the Christmas spirit all over again no matter how old we are.

Η συλλογή μου με χριστουγεννιάτικες ταινίες δεν θα ήταν πλήρης χωρίς το "Elf". Η ιστορία που διηγείται ο Papa Elf είναι για τον υιοθετημένο γιο του που ταξιδεύει από το Βόρειο Πόλο στη Νέα Υόρκη για να βρει τον πραγματικό του πατέρα. Μια ταινία για το πώς ανακαλύπτουμε πάλι από την αρχή το πνεύμα των Χριστουγέννων ανεξάρτητα από την ηλικία μας.


A tradition that I have tried to keep with my brother is watching every year the "Mickey's Christmas Carol". It's based on the Charles Dickens' classic story about Scrooge but with a Disney twist. I love this movie and also the memories that brings up.

Μια παράδοση που έχω προσπαθήσει να κρατήσω με τον αδελφό μου είναι να βλέπουμε κάθε χρόνο το "Mickey's Christmas Carol". Είναι βασισμένη στην κλασική ιστορία του Charles Dickens αλλά με μια παραλλαγή της Disney. Μου αρέσει πολύ αυτή η ταινία αλλά και οι αναμνήσεις που μου φέρνει.


Hope you like my Christmas movie picks!!

Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου για χριστουγεννιάτικες ταινίες!!

                           xx               







Comments

Popular Posts